Algemene voorwaarden - The Good Vibes Company

Algemene voorwaarden

Mei 2022

Artikel 1 | Organisatie & Werkwijze 

1.1 Om dit document makkelijk leesbaar te maken heb ik ervoor gekozen om in de ‘ik’ vorm te spreken. Overal waar ‘ik’, ‘mij’ of ‘mijn’ staat wordt mijn bedrijf Daphne Breedveld of één van mijn andere handelsnamen bedoeld. Overal waar ‘klant’ staat wordt de opdrachtgever bedoeld. 

1.2 Als ik spreek over ‘diensten en/of producten’ dan vallen daar alle diensten en producten onder die ik aanbied via mijn bedrijf, Daphne Breedveld. Hieronder vallen workshops, trainingen en coaching zowel in groepsverband als individueel. En alle overige door mij ontwikkelde en verkochte producten. 

Artikel 2 | Voorwaarden deelname diensten en/of producten

2.1 Mijn diensten en/of producten kunnen worden afgenomen door zowel particulieren als ondernemers. 

2.2 De diensten en/of producten die ik aanbied heb ik zelf ontwikkeld. Ik deel in mijn diensten en/ of producten mijn opgedane kennis en vaardigheden, ervaring en verschillende tools. 

2.3 Alle diensten en/of producten vereisen van de klant een bepaalde tijdsinvestering. De verantwoordelijkheid voor deze tijdsinvestering ligt bij de klant en deze zal er zelf voldoende tijd voor moeten vrijmaken en in moeten investeren. Uiteraard zal ik me inspannen om de klant zo goed mogelijk te begeleiden, zodat deze een zo goed mogelijk resultaat kan behalen door het volgen van mijn diensten en/of producten. Ik kan niet garanderen dat het volgen van mijn diensten en/of producten de klant  altijd succes oplevert. Uiteraard zal ik de klant altijd de ondersteuning bieden zoals die omschreven staat in de afgenomen dienst en/of product. 

Artikel 3 | Geheimhouding

3.1 Alle informatie die ik van jou als klant ontvang zal ik vertrouwelijk behandelen en niet met derden delen. 

3.2 Ik neem de privacy van mijn klanten erg serieus en ik gebruik jouw persoonsgegevens alleen in het kader van mijn eigen dienstverlening. 

Artikel 4 | Kwaliteit 

4.1 Ik verplicht mezelf tot het leveren van goed werk in overeenstemming met de geldende professionele normen. Ik doe mijn uiterste best om zowel de voorbereiding als de uitvoering van mijn werk zo goed mogelijk uit te voeren. 

4.2 Ik vind het belangrijk dat mijn klanten tevreden zijn, daarom hanteer ik een niet goed, geld terug garantie. Tot 14 dagen na de start van mijn dienst of product kun je jouw deelname kosteloos annuleren. Je kunt hier aanspraak op maken door mij een mail te sturen (info@daphnebreedveld.nl) waarin je aangeeft wat de reden is van jouw annulering. Het ontvangen cursusmateriaal mag je dan weer bij mij inleveren. En als je toegang hebt tot mijn online leeromgeving/ academie dan wordt deze ook per direct gestopt. Als je alle betalingen al hebt gedaan dan zal ik deze zo spoedig mogelijk terugstorten op de rekening waarmee jij betaald hebt. 

4.3 Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om aanspraak te maken op de niet goed, geld terug garantie en zul je het volledige overeengekomen bedrag moeten betalen. Je komt hier expliciet overeen dat tussentijdse opzegging niet mogelijk is. 

Artikel 5 | Prijzen, facturering en betaling 

5.1 De prijzen van mijn diensten en/of producten staan vermeld op mijn website of in de offerte die je van mij ontvangt bij op maat gemaakte en te leveren diensten. Deze prijzen zijn exclusief BTW (indien anders vermeld) en zullen inclusief BTW worden gefactureerd. 

5.2 De betaling ontvang ik voorafgaand aan de dienst en/of product. Betaling in termijnen kan alleen als ik dat bij de dienst of het product aanbied. 

5.3 Als jouw betaling is gelukt dan krijg je toegang tot mijn diensten en/of producten of we maken, indien van toepassing, een afspraak. 

5.4 Voor individuele coaching geldt het overeengekomen uurtarief. Dit is exclusief reiskosten à €0,35 per km. 

Artikel 6 | Overmacht

6.1 Overmacht wordt in deze voorwaarden conform Burgerlijk wetboek als volgt gedefinieerd: Een tekortkoming kan de schuldenaar niet worden toegerekend, indien zij niet is te wijten aan zijn schuld, noch krachtens wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.

6.2 Bij een situatie van overmacht heeft de klant het recht om een training of coaching op een later moment in te halen. Bij situaties van overmacht waardoor een opleiding of coaching niet conform de opdrachtgeving kan worden uitgevoerd, zal de klant mij zo spoedig mogelijk hiervan in kennis stellen en met een voorstel voor alternatieve data komen waarop de betreffende training of coaching alsnog zal worden gegeven. 

6.3 In geval van overmacht heeft de klant geen recht op een (schade) vergoeding. Ik zal geen extra kosten in rekening brengen voor de verzorging van lesdagen voortvloeiende uit situaties van overmacht.

Artikel 7 | Klachten

7.1 Als je niet tevreden bent over de door mij leverde diensten en/of producten dan verzoek ik je dit zo snel mogelijk aan mij te melden. Dit kun je doen door mij een mail te sturen (info@daphnebreedveld.nl) waarin je zo duidelijk mogelijk je klacht omschrijft zodat ik gepaste actie kan ondernemen. Als jouw klacht voor mij niet duidelijk is dan kan ik jouw klacht helaas niet in behandeling nemen. 

7.2 Ik verwacht dat je een klacht zo snel mogelijk aan mij meldt, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de afname van de dienst en/of product. Als je de klacht later meldt dan heb je geen recht meer op vervanging, herstel of schadeloosstelling.

7.3 Een klacht wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 (werk)dagen na de datum van ontvangst beantwoord. Als deze termijn niet gehaald wordt, wegens onvoorzien langere verwerkingstijd of drukte, dan ontvang je van mij een schriftelijke bevestiging met een indicatie wanneer ik verwacht de klacht te kunnen afhandelen. 

Artikel 8 | Intellectueel eigendom 

8.1 Mijn diensten en producten zijn erop gericht om jou te inspireren, motiveren en te helpen het beste uit jezelf te halen. Het cursusmateriaal dat ik heb gemaakt mag je hier natuurlijk voor gebruiken. Omdat ik het materiaal allemaal zelf ontwikkeld en gemaakt heb, is en blijft het mijn eigendom. Je mag het voor jezelf gebruiken, maar voor andere doeleinden zul je mij echt schriftelijk om toestemming moeten vragen. 

8.2 Het is absoluut niet toegestaan om de opgedane kennis commercieel te verkopen of in een eigen programma op te nemen, tenzij ik hiervoor schriftelijke toestemming gegeven heb. 

8.3 Tijdens coaching, begeleiding, trainingen of workshops  kan ik vooraf aankondigen dat er foto’s en/of video worden gemaakt. Indien akkoord wordt gegaan dat er foto’s en/ of video gemaakt worden, gaan de personen op de foto/ video ook akkoord met openbare publicatie voor mijn bedrijf ‘Daphne Breedveld’. Dit is een akkoord voor het leven.  Verwijderen van foto’s en video’s doe ik alleen met een geldige reden die schriftelijk kan worden ingediend op: info@daphnebreedveld.nl

Artikel 9 |Aansprakelijkheid 

9.1 Behoudens opzet of bewuste roekeloosheid, is de totale aansprakelijkheid van mij wegens een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van de overeenkomst of uit enige andere hoofde beperkt tot de vergoeding van de directe schade tot maximaal het bedrag van de voor die overeenkomst afgesproken prijs exclusief BTW. 

9.2 Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade door toepassing van het door de klant geleerde in de training en of coaching en ik erken geen enkele aansprakelijkheid voor indirecte, gevolg- of bedrijfs- schade, gemiste besparingen en winst- of omzetderving. 

9.3 In geval van een toerekenbare tekortkoming moet je mij eerst schriftelijk aansprakelijk in gebreke stellen, met een redelijke termijn, zodat ik in staat ben om mijn verplichtingen na te komen of eventuele fouten te herstellen of schade te beperken of op te heffen.  

Artikel 10 | Resultaten

10.1 De gewenste resultaten van de training of coaching kunnen alleen worden bereikt door een goede samenwerking.  

10.2 De overeenkomst die we aangaan houdt voor mij een inspanningsverplichting in en expliciet geen resultaatsverplichting. Ik ben verantwoordelijk voor het leveren van de afgesproken dienst en/of product en jij bent zelf verantwoordelijk voor wat je met de door mij versterkte kennis doet en daarmee ook voor het resultaat.  

10.3 Jij, als klant, bent zelf verantwoordelijk voor de tijdsinvestering die mijn dienst en/of product kost en je zult zelf voldoende tijd moeten vrijmaken en investeren om het geleerde te kunnen toepassen en een goed resultaat te kunnen bereiken. Dit is en blijft echt jouw eigen verantwoordelijkheid. 

Artikel 11 | Het Nederlands recht 

Op alle door mij geleverde diensten en producten is Het Nederlands recht van toepassing. 

Algemene gegevens: 

Daphne Breedveld 

Jan Hoenlaan 47

3417 CB Montfoort

Kvk:63217546  

www.daphnebreedveld.nl 

info@daphnebreedveld.nl

Scroll naar top
The Good Vibes Company draait op SYS Platform SYS Platform - Platform voor Coaches & Opleiders